Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Με κοινοποίησε...

     Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί πριν λίγο είδα μία κοινοποίηση, που με έκανε να "βγάλω φτερά"!!!!!
Και σήμερα με ενημέρωσαν ότι το Σάββατο, θα έχω στα χέρια μου τις καρτούλες μου, με το λογότυπό μου...
ΧΑΡΑ x 2 = ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ ΧΑΡΑΑΑΑ!!!!!
     Αυτή τη δημοσίευση την κάνω μόνο και μόνο για να ευχαριστήσω, τα άτομα της Δημοτική Βιβλιοθήκης Κορίνθου και τα άτομα του Future Library...
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε ΟΛΟΥΣ όσους γνώρισα κατά την εργασία μου σε αυτό το χώρο, ο οποίος ΕΜΠΝΕΕΙ!!!! Και γι αυτό το λόγο φτιάχτηκε, για να εμπνέει και να σε κάνει να δημιουργήσεις!!! Έχει ένα κλίμα, που σε κάνει να ''κατεβάζεις'' ιδέες, όχι απλές ιδέες, αλλά extravagant ιδέες... 
     Τις φωτογραφίες μπορείτε να τις δείτε πατώντας ΕΔΩ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου