Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Μεσημέρι και γύρισα βράδυ...

Ναι, δεν έκανα ποστ τα Χριστούγεννα! Αυτό μάλλον περιμένατε οι περισσότεροι...από ότι πληροφορήθηκα, από φίλους! Δεν είμαι το παιδί, που "αγαπά" ιδιαίτερα τις γιορτές!! Μπορεί να με έπιασε και η μελαγχολία των Χριστουγέννων...maybe...και δεν ασχολήθηκα καθόλου. Ποιος ξέρει;;;
Το μεσημέρι μας πήρε τηλέφωνο, ένας πελάτης του πατέρα μου, γιατί κάτι έπαθε το αυτοκίνητο του (μηχανικός αυτοκινήτων, ο πατέρας μου).
Και φύγαμε για το Σούλι Κορινθίας!! Ό,τι έβγαλα-έβγαλα μέσα από το αυτοκίνητο, καθώς οδηγούσα. Τελειώσαμε αργά, μόλις είχε πιάσει κρύο.
Ναι, παρακάτω θα με δεις και εμένα...να έχω αφήσει και μουστάκι. Θα μου πεις, τώρα εσύ αγαπητέ αναγνώστη, "και τι μου το γράφεις;;" Έτσι, με έπιασε η κάψα να στο γράψω και να το αφήσω. Θα δούμε για πόσο θα το κρατήσω... Και βουαλά οι φώτος!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου